ät inte upp mig..

kvällen igår var sjukt kul,
kommer dock inte ihåg allt som
hände där på slutet. men men.


jag är hungrig som en gnu, men ändå inte.
så jag tar mig lite chips istället. ^^,


sen fick jag nästan hjärtklappning när en viss
frisör skrev till mig på msn, oh nej, nu kommer det.
men det gjorde det inte.
kanske är samma som med husse, oroat
oss i onödan? haha. men lite knas sånt
där när man inte riktigt vet vad man har gjort.


följande kommer att hända inom en snar framtid

- 12 dagar tills melody club kommer till älvan
- 23 dagar till nattpremiären på Pirates of the caribbean 3
- 26 dagar tills det är karneval
- 36 dagar tills balen (gå, eller inte gå?)
- 40 DAGAR TILL STUDENTEN!!
- 42 dagar till alanya..


ge mig en strawberry daiquri på the doors. tack.image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback