shoppoman

idag har jag handlat upp nästan en tusenlapp.
behövde köpa lite nya kläder och underkläder.
köpte 6 st linnen, 3 st olika modeller och 2 olika
färger av varje. varav ett som jag ska ha på studenten.
så nu är det nästan klart, bara skor kvar! :)
sen 2 st bh:ar, ett par hipsters och 3-pack mini strumpor
till mina ballerinaskor. nu är lite grejer till alanya klara iaf!
kvarstår gör bikinin, shorts, kjol och lite mer linnen.?


har pratat med johanna och emelie idag.
mina tjejor. kan ni sluta toka er och flytta
från malaga och hem till mig istället?
så vi kan åka till alanya tillsammans i sommar.?
johanna, du vet vad som väntar.
tequila, karaokebaren och frisörer.
nya frisörer. haha.


nej csi miami nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback