bye bye tyrkia

då var man hemma i sverige igen då. skönt att vara hemma igen faktiskt. men jag vet ju att om några dagar så kommer min alanya abstines vara större än vanligt, och jag vill tillbaka.! den här sommaren har varit oerhört bra, på så många sätt. träffat massa nya människor, fick träffa älskade ludde igen efter 3 års tid. måste ta mig till karlstad snart, det får inte gå lika lång tid nu igen. <3 vet du hur mycket jag saknar dig? och malin, amanda, gabbi & alla andra.. helt sjukt! jag har verkligen dom bästa vännerna man kan ha. ni hänger väl med tillbaka i oktober? ;)


i morgon ska jag upp i tid (?) och fixa lite saker. ska handla lite mat & annat, äta lunch med bror, skriva in mig på arbetsförmedligen och lite sånt.. jag ska även dricka ton med kall päroncider till middagen som jag, syster & hennes karl ska ha sen på kvällen. Lovley.


god natt!

Kommentarer
Malin säger:

Men gumman min, du är så söt :) är så otroligt glad att jag träffat dig <3 Oktober smäller det!

2007-08-24 | 14:02:25
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback