i dont care how you do it, just save me

håller på och städar för fullt. det var jättefint på mitt rum igår, i några timmar. vet inte hur jag lyckas alla gånger. men nu har jag ett bombnedslag igen, haha! men försöker fixa det, men drygt och jobbigt. vafan ska jag göra av alla grejer? samlingen på garderoben går snart ändå upp i taket, så där kan man ju inte lägga så mycket mer.. skulle behöva rensa upp där också, men det får bli en annan dag.


fick världens sötaste mp3 förra veckan i födelsedagspresent, och igår fick jag högtalarna till! skitnice! dom ska då med på resorna, lätt! =) mikaela & therese kommer kl 5, och då ska det vara klart på mitt rum, drickat ska ställas på kylning, jag ska vara klar. eller ja, rätt så klar. therese ska ta med sin locktång så jag ska vara krulltott ikväll.. full som en gris på hotellet ikväll, mjaaaa! =)


nej, nu ska jag äta mer julmat. tjingeling!

image37

Kommentarer
Malin säger:

Jag vill också vara full med dig :(

2007-12-25 | 18:32:45
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback