näst sista dagen..

helgen har varit lugn, alex smsade att det var fest hos kenneth, så jag, marlene & mikaela drog dit. var inte alls på festhumör, så jag och marlene drog till hedemora och åt på donken istället. när vi kom tillbaka till stan strax efter 12 kollade vi om det var mkt folk på hotellet, och kan det ha varit 30 - 40 pers? haha. det var 2 pers som dansade. så då gick vi aldrig in. trapper var inte mkt att hurra för det heller, så då drog vi till bilen och åkte runt lite istället.


imorn, jobba 10 - 13, sen kommer therese, äta mat och sen dra hem till dojjan och spendera kvällen där. sjunga singstar och äta lite gott. känner inte för att dricka något alls, så tar nog bara med en bacardi breezer att ha vid 12-slaget. skulle hellre vara hemma & ligga i sängen med en bra film, men man måste väl göra något antar jag.. det är ju iaf nyår.


nej, criminal minds nu! god natt.


just ja, på torsdag kommer min mobil. äntligen! :D
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback