fever fever leave my heart alone

igår natt var jag och fredrik ute och spatserade runt stan, skogsbo och högbo. var ute i ca 1 ½ timme, och aj mina fötter. skavsår som få, jävla skor. så nu har jag ett rött dumbo plåster på ena hälen. kul. jag som måste gå in mina studentskor också, hur sjutton ska det gå nu? allt är klart iaf, eller jag lär åka till krylbo och hämta kjolen jag ska låna av madde nån dag framöver, sen har jag alltid fixat. =)


lär fortsätta packa också, det börjar dra ihop sig. therese hade skrivit ett väldigt sött meddelande till mig idag, gullunge! vi kommer ha så jäkla kul i sommar! =) johanna sa att hon skulle komma ner, och jag hoppas hoppas verkligen det.. det kommer inte vara samma utan henne. och nu är inte suzan där nere heller.. ska dock bli grymt kul att träffa yildiz och linnea igen, dom är så jäkla goa! Måndag kommer bli en väldigt bra dag. Och nu när Mikaela ska med ner, så slipper Madde gå på memos. Skulle vara väldigt kul om hon följde med, men man kan ju inte tvinga någon.


Det ska va reggae på sommarn' och massvis med sol
Dricka hemkört och cola i en uppblåsbar pool
Ja, det ska va reggae på sommarn, lite lullig vardag
Sjunga nanananana, det är det jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback