nyfiken som en gris

min bror skickade ett sms till mig ikväll och frågade om jag ville ha ett smycke eller en praktisk sak av honom i studentpresent. jag svarade att jag ville ha en praktiskt sak, eftersom jag inte är så mycket för smycken.
hans motivering är: det är en sak du har nytta av på dina resor/fester, och resten av ditt liv.
ehm? jaha. inte en blekaste vad det kan vara. och mamma säger att den passar mig perfekt. jag som är extremt nyfiken av mig, spricker ju nästan här framför datorn. men men, det är snart fredag så. =)


bokat och betalat resan idag också. i morgon ska jag hem till madde och betala hyran, sen ska det bokas biljett till arlanda, sen är vi good to go. eller ja, packa och inhandla lite saker måste jag göra också. och imorgon bitti åker mia, didem och deniz ner.. trist att didem bara ska stanna i 2 veckor, men det är bättre än inget alls! =) längesen vi var och härjade på memos nu, och i poolerna! hehe.


When the sun shine we'll shine together, told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more then ever know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella




image7





nu ska jag kika på förhäxad, och sen ska jag sooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback