hör ett boom boom boom som kallar på dig

vart aldrig någon skola idag, fick inte tag på josefine så jag struntade
i det. visste inte om  hon var där, och ville inte chansa på det heller.
kul att sitta där själv om hon inte var där? nej.


idag har jag inhandlat en ny mp3 spelare. 299kr bara. =)
har lagt in lite låtar nu, så nu har jag 200st där i.
jag som är van med 28st. lite skillnad där.
men den kommer vara super i alanya på förfesterna!


i morgon blir det el stockholmo, och för första gången jag
åker dit på väldigt länge, så är inte vicky där.. inte heller sanna
eller rebecca. fast dom var ju inte där förra gången heller så!
förhoppningsvis får vi springa runt i lite affärer efteråt, så
kanske jag hittar mig en vit tröja att ha på mig på studenten.


nu ska jag kila och sola med brasse, sen ska jag hem till
fanny och färga håret. eller ja, göra slingor.


take care now,
bye bye then.


image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback