i dont give a rats as

dagens +
- pratat med johanna. även om det var ca 2 min, så hann jag säga en del. imorn ringer hon. <3
- fått reda på att didem ska till alanya den 6e juni och stanna i 2 veckor. lovley!
- hann klart med våran powerpoint presentation om strindberg i svenska, vilken vår lärare gillade skarpt!

dagens -
- en viss turk och hans tjej befinner sig i alanya, vilket jag och johanna INTE TYCKER OM.
- för mycket att göra i skolan
- hittar inte mina walkmanlurar till telefonen.

morgondagen

- gå till skolan på MIN LEDIDA DAG. (tror dock inte jag pallar mer än 1 timme.)
- leta efter en tröja till studenten.
- sola med brasse.
- färga håret?
- LETA RESA TILL ALANYA.

onsdag
- resa till el stockholmo.
- studiebesök på mytravel.
- strosa runt på stan?

nu
- hämta saft.
- kolla på förhäxad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback