melody club groupie

hade väldans kul igår, min fot är dock lite blå
efter all trängsel för att se melody club. när jag
sedan stod och pratade med marlene, så kommer
dom och går förbi oss, jag tar några steg framåt
och taffsar på kristofer (sångaren). whos the groupie now?


min studentmössa har också kommit, den finaste
och dyraste mössa jag någonsin köpt. och jag
kommer använda den ETT DYGN.


ikväll blir det eurovision, och the ark kommer vinna.
annars är det något fel på europeiska folket.


dessutom såg jag disco-kjelle i odansat tillstånd
på stan idag, dock ingen kvinna från afrika, utan
världens kanske största svarta byracka.


- fever fever leave me heart alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback