som en satellit högt upp i det blå

nationellt prov idag. gick bra, men det var konstiga ord som
man verkligen undrar om dom är engelska?! men men.


jag är sjukt irriterad på folk. jag gjorde det ni sa, men det
duger tydligen iaf inte? fine. låt det vara då. jag orkar inte
bry mig längre. för om inte ens 4 veckor är jag inte kvar här
längre, då är jag hemma igen.


och vivvi, JAG HAR INTE ETT SKIT ATT GÖRA MED
DINA JÄVLA FILMER. så du kan bara hålla käften.


förövrigt har jag idag inhandlat:
- studentskor (eller ja, mamma inhandlade dem.)
- vardagsskor
- flipflop
- nya piercing till näsan
- skjorta
- vit blomma till håret
nu är nästan allt inhandlat till studenten och alanya.
lite småsaker kvar att fixa bara.


i morgon är det sista dagen där här veckan, är ledig
torsdag och fredag. torsdag ska jag sova (?) och försöka
plugga lite. sen på fredag blir jag barnvakt, och ska förmodligen
göra slingor på madde hår. =)


nu ska jag ta mig en chickenburger, yummie!



image3

Kommentarer
vivvi säger:

men nu har vi rett ut allt eller hur:) snart dags för movie time:)

2007-05-21 | 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback