you bleed just to know your alive

studenten närmar sig med stormsteg! 14 dagar kvar nu. 2 veckor. 2 ynka veckor. sista dagen på praktiken i onsdags, lite sorgligt faktiskt. fick lite presenter, och ev. jobb. hon skulle kolla upp det där med las, annars skulle hon höra av sig i höst. fick iaf mvg i alla 5 betygsdelarna. =)


jag saknar johanna. hur mycket som helst. tycker det är ett jävla tok att hon är i spanien. jag saknar våra 3 eller 4 timmars samtal om allt mellan himmel och jord, våra långa msn-konversationer långt in på morgonen, även om det var skola eller jobb för henne dagen efter så slet vi oss inte från datorn före 2 - 3 på natten. våra planer för framtiden, hur vi ska resa runt i hela världen, ta oss dit vinden för oss. snart kan vi göra det, för om 2 veckor är jag fri. då finns det ingen som kan stoppa oss!


i morgon är det det sista nationella provet i engelska. och sista dagen att lämna in alla uppgifter i de ämnen jag behöver lämna in dom i. och vad har jag gjort för uppgifter den här veckan? INGA ALLS. inte en endaste liten ynka uppgift har jag gjort. borde börja nu, men jag har ingen ork. jag har ingen ork att bry mig om dem uppgifterna överhuvudtaget. för jag är så oerhört trött på skolan och rent ut sagt så SKITER JAG I DET. hakuna matata som vicky säger. jag kan ta det sen när jag är redo. henne saknar jag också väldigt mycket. och cuma. finaste vicky och kanka, eller var det kanky? haha.


fick ett samtal av michelle idag också, inte långt kvar tills jag träffar min anka igen. 16 dagar? eller ännu mindre. förhoppningsvis kommer hon hit innan. jag tittade på våran film från the doors för någon dag sen. och jag kunde inte sluta skratta. jag sitter till och med och ler för mig själv just nu. och första juli kommer cagri dit och jobbar, oooh cagri!

PÅ SÖNDAG KOMMER SUZAN HEM IGEN. <3

image5
alanya, april - 06. suzan, jag och michelle, hungriga @ tikinti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback