got a ticket for a world were we belong

hur kan man vara så jävla rastlös som jag är? det är fan sjukt. alla delar av mig vill packa väskan och dra till arlanda, ta första bästa flyg till sjouttahejti. fara och flyga dit vinden tar mig.. jag skulle inte byta den här sommaren mot något, men på något sätt känner jag att jag skulle satt mig på ett plan till malaga. till johanna. och sedan till gran canaria. jag kanske också vill ha det så varmt att man kan bada i poolen, sitta på stranden på kvällen och dricka vin. istället sitter jag här, på köpmangatan, och lyssnar på magnus uggla. visst, jag gillar avesta, jag har så jäkla kul med dom som bor här, men jag vill någon annanstans. anställd till 30/4 - 08 också, så innan dess blir det inget. nada. eller förhoppningsvis blir det en weekend någonstans i europa i januari - februari.. om jag blir tilltrågad att jobba längre, så vet jag inte om jag ska tacka ja.
den som lever får se.


Baby boom boom pesten härjar, alla ska ha elaka dvärgar..
image33

Kommentarer
Erica, säger:

hehe okej okej :)

2007-11-09 | 13:44:01
Bloggadress: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback