eeeeevil

kvällen i lördags var rätt värdelös, visst den hade sina stunder, och dom flesta av mina och fredriks framtidsskådningar stämde in, vilket gjorde att jag och fredrik vart ännu skadegladare och hade roligare än innan. vi lever på andras missöden, mahaha.


har nyss fått igång mitt internet, det har inte funkat sen igår morse. är det nåt som jag hatar, så är det när internet slutar funka. datanörd som man är! anyhow, har varit och tränat en gång till också, så köpte jag ett månadskort. så nu lär det bli träna av! =)


ska kila till jobbet strax, och hoppas på att jag får jobba över idag. meeeera pengar, mjaaaa tack! sen när jag kommer hem SKA jag ringa malin, alltid en massa jävla skit och konstiga människor som ringer och stör mig så jag inte hinner ringa henne, men idag ska jag bannemej göra det! seni seviyorum canim benim. <3


theres no one on this earth that can save me..

Kommentarer
malin säger:

JA! idag måste du ringa mig, hadiii! seni cok özledim askim

2007-10-30 | 14:47:31
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback