long time no see

var ett tag sen jag skrev nu, och det har hänt en del sen sist;

- resan till alanya var underbar! var skönt att vara tillbaka där, även om det bara var för en vecka så räckte det.
alanya i mitt hjärtat! och malin då.. =) och att träffa emelie igen var klockrent, ett helt jävla år sen sist. varför ska det alltid gå så lång tid emellan man träffar folk? its a damn shame.

- har brutit kontakten med min syster för ett tag. jag orkar inte höra mer nedklankningar om hur jag ser ut, vad jag gör och allt annat som rör mig. det får vara bra nu, och tills hon själv inser det så kommer jag inte lägga ner tid på att höra av mig till henne.

- alanya 2008? som alltid åker jag iväg varje sommar, och nästa sommar skulle inte vara något undantag. jag och malin. i flera månader. men på senare tid har jag fått upp ögonen för australien. vore så sjukt kul att åka dit i några månader. samtidigt så vet jag ju, att jag kommer ju längta som en tok till alanya. för det är ju alanya. jag åker jämt dit, hur ska jag klara mig utan? jag är splittrad till tusen, men det är ju ett tag kvar så med lite tur hinner det lösa sig!

- i helgen har jag och mamma kollat på en massa filmer. dom första 4 harry potter filmerna (åh, finaste harry!), batman begins, chocolat (jag älskar deppan!), gustav - the movie (sjukt rolig film, claes malmberg är en stjärna!)

-
i morgon får jag förhoppningsvis jobba över. och på tisdag ska jag öppna. HELT SJÄLV. och ska vara själv i 3 - 4 timmar också, hur tusan ska det gå? jag som varit själv max en halv timme förut, yiiiakes. men det ska nog inte vara något problem hoppas jag.. =) pengarna behövs ju verkligen, kommer leva på ca 500 kr i en månad, fick ju ett trevligt papper av skattemyndigheten att jag ska betala 1800 kr till senaste 12e november, lovley! usch, äckelskatt!

- sen har jag rensat upp på datorn, lagt korten i mapparna som dom ska vara i, och dessutom fått alla korten från alanya i somras. =) håller även på att lägga till albumbilder till alla mina låtar på itunes, och det tar tid kan jag lova! fy fan. men, det blir skitsnyggt när det väl är klart! =)

the ark i mitt hjärta!
image15

Kommentarer
Emelie säger:

Äntligen lite uppdatering. Både du o Malin suger på att skriva blogg :P Gumman, så underbart att träffa dig igen oxå. Men nu får det INTE dröja ett år innan vi ses igen! Puss

2007-10-23 | 16:04:12
Bloggadress: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback