14e april 2008

idag har jag käkat lunch med brasse, och vi tog fan en varsin kaka den här gången efteråt. dom på cafét "glömde" att informera oss om det förra gången. dåligt! vem vill inte ha en bit kladdkaka till efterrätt? ;) sen efter det drog vi in i plus och kikade lite. jag köpte mig en ny deo, svart underlakan, svart örngott och 4 ljus lyktor. allt för 160 kr. inte alls för tokigt! =)


imorn blir det bilskolan på morgonen, fickparkering nästa! låter jävligt tråkigt faktiskt, och bökigt. jag hatar att backa. meen, det måste ju göras! sen blir det jobb, är bara 4 timmar imorn så det är skönt.


nej det blir inget alanya för mig i sommar.. själv då? blir det ytterligare en guidesommar i alanya? ;)


här är min brorsdotter, som föds om sisådär 3½ månad. jag längtar!
image57

Kommentarer
Laura säger:

naaaaw!!! :) näpp, det blir det nog inte.. däremot kanske det blir en sommar tillsammans med Mumintrollen.. :)

2008-04-14 | 20:20:15
Bloggadress: http://papatya.blogg.se
Rebecca säger:

Tycker att ultraljud e så himla häftigt.
Va? inge Alanya i år? why not?

2008-04-15 | 01:51:09
Bloggadress: http://rebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback