22a april 2008

bowlingen gick inte så värst bra igår, brasse vann 2 av 3 gånger. fyyyy fan. men då var det typ max 10 poäng hon vann med också. men men, jag slår henne nästa gång. ;) det känns idag också, jag & brasse måste vara dom mest otränad personerna som finns med tanke på att vi får träningsvärk av att kasta ett 10kg klot på en bana. haha. sen köpte vi oss en varsin glass och satte oss i solen här utanför. mamma hade kidnappat särla, så vi fick vara lite för oss själva. :) jag gillar vädret, hoppas det håller i sig! 5 dagar kvar på jobbet nu, sen är jag ledig ett tag. ska bli skönt faktiskt. jag och brasse kommer nog bosätta oss i min trädgård då med en kopp kaffe & musik.


idag hade jag körlektion, dubbel också. var jäkligt roliga övningar idag, miihi. sen när vi åkte på landet och förbi några småhus så ser jag en gubbe som håller på med sina rabatter, och han var helt jäkla spritt språngade naken! haha. sjukt. jag skulle då aldrig plantera mina blommor naken även om jag bodde på landet. men det kanske bara är jag? haha. jag berättade det för ullis & gunilla på jobbet, och gunilla visste precis vilken gubbe jag menade, och hennes man också! det finns då folk till allt! :D


på fredag är sista lönen, fick ut min semester ersättning också som landade på 11.000 kr f.s.. skitbra det! så nu klarar jag mig ett tag. iaf tills skatten kommer tillbaka. :) en kryssning med brasse och en utomlandsresa ska också hinnas med under ledigheten. jag & klara har kommit fram till att det inte är bra för våra psyken att vara hemma i sverige såhär länge..


hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback