25e april 2008

nu har jag nyss kommit hem. har jobbat, och jobbat igen och sen var jag på after work med dojjan och åt mat. fick kotlettrad med stekt potatis, svampsås och sallad. väldigt gott var det. :) självklart vart det en kall päroncider till också. 58:- för hela kalaset. inte så tokigt. :) och det behövdes, efter besvikelsen på bion. det kom runt 15 pers, och alla var 30+. KUL! jag som ville neka folk. får hoppas det blir något nästa gång jag jobbar. och för att svara på frågan så var det nån film som heter lust caution i onsdags, inte en aning om vad det är för film men.

har fått hem 2 st nya oth avsnitt också och köpt 5 nya filmer. så nu har jag att titta på. jag & min kära lilla lillebror ska lägga oss och kolla på narnia nu. vi är ensamma hemma inatt, mamma har åkt till tyskland. och jag har beställt vin! miiihi.

jag råkade köpa 4 par skor idag också, dom var så söta allihopa så jag kunde inte plocka bort något par. men det var inte så dyrt, alla gick på 570:- och skor behöver man alltid. ;)

tjingeling!

Kommentarer
Johanna säger:

vart hittade du så billiga skor?

2008-04-26 | 01:38:07
Bloggadress: http://yohama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback