6e april 2008

hemkommen från sthlm nu, vilken helg det har varit! iiih. och det känns också kan jag lova, är sliten som en jävla gnu! jag börjar känna mig gammal, orkar inte med lika mycket nuförtiden som förr. haha. men men, i fredags åkte vi till gärdet och var på vinylfest. jäkligt kul faktistk, och bra musik! åkte därifrån runt en 3, trött som fan var man. vid halv 5 var vi hemma, och sängen hade aldrig varit mer lockande! sov ut till 2, åt frukost, degade framför tvn till fab 5, samlade ork för att duscha, gjorde sig iordning, åt mat och for iväg till rebecca. hade jäkligt trevligt där med, och sedan drog vi vidare till göta källare där vi hade ett bås som väntade på oss. fick en in massa champagne som slank ner fortfare än fortast. haha. :D drog till mcdonalds efteråt och käkade, sen fick vi skjuts hem av josefines ragg. hann inte med så mkt idag, somnade ju om i morse så vart lite tight med tid, men hann iaf med att träffa nathalie i en halvtimme innan mitt tåg gick.


imorn är jag ledig! skönt som fan. och jag ska inte göra ett skit. bara slappa. :)


god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback