10e augusti 2008

filmen var bra! riktigt bra faktiskt! och will är snygg. fick skjuts av maria hem (okej, jag bor 100m från bion, men det öser verkligen ner där ute) och nu sitter jag här, lyssnar på 2 turkiska låtar jag fick av jessica och kollar på bilder från förra sommaren.. vid det här tiden för 1 år sedan satt jag, malin, alex, fredrik, relinn, gabbi & marina på balongen och drack vin för att sedan ta taxi ner till hamnen och dricka massa blow jobs på the doors och dansa helt galet. det var tider det. jag saknar sommaren 2007.


Kommentarer
Malin säger:

Åhhh gumman, jag saknar också.. jätte mycket!

fan fan fan.. jag vill åka, NU!! min andra hälft <3

2008-08-11 | 13:48:27
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback