11e augusti 2008

klockan är strax 6 och jag är fortfarande vaken. jag hade tänkt lägga mig för länge sen, men så började jag ändra lite grejer i bloggen, så hjälpte jag carro med massa saker och ena grejen ledde till den andra, och ja. nu sitter jag här. jag som hade planerat att gå upp vid 10 - 11 så jag hinner ringa mina samtal. men det är nog stor chans att jag inte gör det och skjuter upp mina samtal ytterligare några dagar, jag är bra på det. god natt (det är väl natt någonstans på jorden även om det inte är här)

Kommentarer
CarroDellen säger:

det är en spansk fotbollsspelare som är lite sådär halvsnygg, älskar honom ;)



haha jaa det blev lite längre än du tänkt va ;)

men det var trevligt att ha nån mer vaken speciellt när du var till sån stor hjälp :)

2008-08-11 | 06:32:44
Bloggadress: http://singlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback