11e augusti 2008

skulle gå in och betala min tågbiljett men så säger mamma att det inte har kommit något vinnarmejl till hennes mejl (kontot är registrerat på mamma) så jag får panik eftersom biljetten ska vara betald senast halv 8 och kollar efter kontaktuppgifter på tradera. dock är deras öppettider 9 - 12 på dagarna (vem har sånna dumma jävla tider?!) so no luck there! jag ringer till sj som har öppet, men efter en kvarts väntetid är jag på nummer 19 i kön. medan jag väntar kollar jag igenom alla fack i mammas mejl och jag hittar vinnarmejlet i PAPPERSKORGEN! nej men oj då, så konstigt säger mamma till sitt försvar. hon är bra virrig ibland alltså. men nu är den iaf betald och jag har koden.

Kommentarer
Amanda säger:

Oj, har du inte?? :O TUR att du laddade ner dom säger jag bara, du kommer inte ångra det :) Det är såååååå sjukt bra. Aldrig älskat en serie så mycket alltså.. Och jag är ändå inte en sån som faller för serier direkt ;P

2008-08-11 | 20:44:51
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback