15e augusti 2008

imorse var jag upp och ringde ett viktigt "framtids"samtal. och förhoppningsvis får jag veta hur det blir med den saken snart. hon skulle höra av sig. håll tummarna för mig! :D

var på stan och kikade idag (jag vet, jag ska inte.) och jag hittade lite grejer jag lagt undan tills imorgon. köpa eller inte köpa? det är frågan. 1 linne, 1 kjol och 1 cardigan som slutar under bysten. jag vill köpa. så det blir nog så. här kan man inte hålla i pengar inte.. sedan tog jag & vivvi en promenad runt skolan osv, i regnet dessutom. plus i kanten där. jag blir förvånad över mig själv. ;)

tidigare idag hade min lillebror en kompis här, och jag hörde hur dom satt och pratade om deras gemensamma kompis stora syster. min bror räknar då upp 3 saker varför han gillar henne.. här är dom: 1. hon har stora bröst. 2. hon är snygg i fejjan och 3. han diggar hennes kropp. detta är då vad min 10åriga lillebror och hans kompis pratar om när dom inte tror någon hör, haha. :D

Kommentarer
Deniz säger:

Men faian då, haha

2008-08-16 | 13:17:32
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback