22a augusti 2008

la mig vid 7 imorse, vaknade av att lina ringde strax efter 9 och skulle hämta väskan. man var lagomt pigg när hon kom efter sisådär 35 - 40 min. sen la jag mig i soffan igen och somnade om, men vart väckt efter en timme igen då personalchefen från jula i kungens kurva ringer och ber mig komma på intervju på måndag. jag skickade in min ansökan igår kväll. så där fick man då svar fort. :)

lär åka hem till avesta igen, ska jobba på flying 22 - 02 imorn och dubbelpass på bion på söndag. sen hoppa på tiiiiidiga morgontåget tillbaka till sthlm och gå på intervjun. håll händer och fötter för att det går det.! :)

låg och kikade på massa filmer igår; säg att du älskar mig, decemberboys, its a boy girl thing & linas kvällsbok. linas kvällsbok var fan kul. här är ett utdrag: "Jag har nuddat en mänsklig batong. Men vad ska man göra med den? Ska man dra i den eller slita eller hålla i den helt slappt? För det räcker väl inte med och klappa den på huvudet som en liten hund?"  mahaha, riktigt kul var det! :D

har städat lägenheten idag, så nu är det riktigt tjusigt här! :) väldigt tomt dock utan rebecca och melvin. men om 6 veckor ses vi. :) nu ska jag se mer film, hej hopp.!

Kommentarer
Laura säger:

Och igen så har din blogg ändrat utseende! :D Den ser annorlunda ut varje gång som jag tittar in här (och det gör jag ganska ofta)! Hihi!

2008-08-23 | 02:00:44
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Laura säger:

Haha, bara 5 minuter sedan jag kommenterade, men redan så har textstilen ändrats! Wow, du är snabb! ;) Gillar för övrigt mottot som du har i headern!



Själv förstår jag fortfarande noll av bloggdesign och vågar inte pilla på den heller, i rädslan av allt ska bli till pannkaka. Så jag väntar fortfarande på att någon vänlig fe ska ta och vifta med trollspöet och göra min blogg till en Askungeblogg! :P

2008-08-23 | 02:08:53
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback