26e augusti 2008

första dagen gick riktigt bra, jag trivs redan. lite kämpigt var det att gå upp när klockan ringde kvart i 5 imorse, men det gick. resten av veckan ska jag också jobba 7 - 16, sen nästa vecka blir det att jag börjar 6. men lär prata med chefen imorn, kollade på sl och jag kommer fram 06.02 med första bussen, så ska höra om jag kan börja 6.15 eller nåt. skapligt mysigt att gå upp 4 på mornarna, men men. vad gör man inte? kan ju vara bra att få lite rutin. på fredag ska jag kasta mig till centralen efter jobbet, åka hem till avesta och jobba på hotellet 22 - 02. jag kommer dö. hur fan ska jag orka vara vaken nästan ett dygn? det får bli en jävla massa cola. sen ska jag jobba på lördagen 22 - 02 också, och 10 - 18 på bokhandeln på måndag. efter det är jag 08 på heltid. inget mer pendlande fram och tillbaka. jag har sagt upp mig på bion, har ringt till bokhandeln och berättat, och ska prata med maria på flying på fredag, sen så. sen är allt klart.

jag vill sooova. men måste vänta minst 2 timmar iaf. frågan är bara vad jag ska sysselsätta mig med under tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback