28e augusti 2008

jag har så ont i mina fötter så jag håller på och dör. fy fan. mina jobbarskor är inte att leka med! stålhättade spiksäkra tunga jäkla sandaler typ. men man får väl härda ut, någon gång lär det ju bli bättre. ska skaffa mig några gelesulor nästa vecka och lägga i. sista dagen imorgon, sen är jag "ledig" fram tills tisdag.

trött är jag också, vet inte hur många gånger jag nickade till på bussen hem. men jag kom av på min hållplats iaf. tänkte lägga mig när jag kom hem, men började diska, städa och laga mat istället. ingen idé att ta en powernap 7 på kvällen direkt. nu ska jag kika på the notebook, alla säger att det är världens bästa film och att man gråter som fan. så, nu blir det upp till bevis!

Kommentarer
Malin säger:

Det ÄR världens bästa film, jag är helt besatt av av kärleksfilmer efter jag sett den! blir så kär.. tycker även du ska se Pride & prejudice, sjukt bra. Och Mr.Darcy är sjukt porrig ;) hihi.. miss u baby!

2008-08-30 | 00:00:44
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback