3e augusti 2008

arkiv x filmen var en riktig besvikelse. det är som att dom glömt vad arkiv x handlade om. inget övernaturligt alls förutom en pedofil till präst som var synsk. serien är mycket bättre, så håller på och tar hem alla säsongerna. har sett långt ifrån alla avsnitt och dom jag väl har sett såg jag för flera år sedan.

nu har det varit dåligt väder i 2 dagar, så nu kan det bli fint igen. jag vill ha värme och jag vill ha sol. som madde sa, det skulle inte vara helt fel att ligga på en båttur i alanya just nu.

stay with me, dont fall a sleep to soon, the angels can wait for a moment..

Kommentarer
Deniz säger:

haha, din mamma är lite tokig..



Ojsan! Tänka sig att Madde sa så! :O..

Jag får väl sola lite för er nästa gång jag och mamma åker ;)..

2008-08-03 | 21:08:28
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/
Laura säger:

Har inte bokat ännu, men kring den 23-24 augusti.. Så om 3 veckor ungefär! :)

2008-08-04 | 01:14:16
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback