7e augusti 2008

var hem till bror en stund idag också, och umgicks med hans fru. och lilla alva såklart. hon är så lugn och fin så när faster är där. ;) drog till brorsans jobb en stund och köpte en sladd så jag kan se serierna jag tagit hem på datorn på tvn. men såklart så när jag skulle koppla in det så har jag inget sånt uttag på tvn. just my luck! men jag ska ta med datorn till hans jobb imorn och kolla efter något annat uttag som passar både till datorn & tvn, så imorn får jag förhoppningsvis igång det. :)

försöker få tag på min syster också, läget är tydligen snäppet värre nu. men det går inte fram några signaler. ska försöka lite senare.

nu ska jag dock ringa kotten & malin, är så dålig på att komma ihåg att ringa folk. och svara på sms. sen ska jag äta nybakta bullar som mamma håller på och gräddar nu. och ett stort glas mjölk till. imorgon kommer jag må skit dock, men det är det värt ibland för lite mjölk! :)

Kommentarer
Rebecca säger:

men hallå...nu vill jag oxå ha bullar!

2008-08-07 | 22:20:13
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback