8e augusti 2008

det vart visst alla avsnitten som var kvar av första säsongen + 2 avsnitt på andra säsongen, så det vart inte läggdags förrän klockan var närmare 6 imorse.. 

har lite att göra på schemat idag, det mesta hade jag kunnat gjort för länge sen, men har skjutit upp det som vanligt. har iaf mejlat till både bion angående för lite lön samt till s.i om au pairresan. har också provat ringa till lärcentrum så jag vet hur jag ska gå till väga med mina studier och csn så jag vet att jag får 2571kr istället för 1050kr som man får när man är under 20. dock vill ingen svara.! får göra ett nytt försök på måndag helt enkelt.

 måste snart hoppa in i duschen, sen gå till kassaservice för att hämta ut min check, knalla in på bokhandeln & hämta nycklarna tills imorgon, åka till brorsans jobb och hämta nya grejer, träffa ullis över en fika, baka en till snoddas (min syster som vill det då hon får komma hem nu) och sedan försöka ta mig till skogsbo i tid för att äta middag hos marina. jag känner mig stressad, men lik förbannat sitter jag här vid datorn och skriver blogg, och känner jag mig själv, så kommer jag inte sluta där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback