9e augusti 2008

jag var tröttare än tröttast när klockan ringde imorse och snoozade flera gånger så jag sedan fick panik över att göra mig klar och komma i tid. när jag väl kommer till bokhandeln så får jag inte upp dörrfan. stog där i nästan en kvart och försökte, men icke. mamma & hennes vän försökte också. men nej. den ville inte låsas upp. inte hade jag gunillas nummer i mobilen heller, men som tur är så finns eniro i mobilen, så jag sökte rätt på hennes nr där. efter en stund kom hon och låste upp. strax efter halv 11 var klockan då, men det var inte direkt några människor så det gjorde inte så mycket. kasta sig hem, steka på kycklig och äta, sen kuta iväg till bion. och nu är jag hemma igen. funderar starkt på om jag ska lägga mig en stund innan jag ska tillbaka till bion 18.45. jag trodde jag bara hade 1 pass idag, men moa hade gjort fel så jag har 2. myysig liten överraskning sådär när man gjort andra planer för kvällen. men men, det är pengar iaf.

OCH det ska öppna en rockklubb i avesta om nån vecka, skapligt nice! jag har höga förväntningar.


Kommentarer
Laura säger:

haha, jag brukar också alltid ha problem med lås... :P De vill bara inte öppna sig för mig!

2008-08-09 | 17:32:19
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Emma säger:

ılla ar det nog! Men det kunde ha varıt varre! :P

2008-08-09 | 22:02:06
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/
Emma säger:

Mıtt har ar allt annat an snygt nu men det funkar. Jag skyller pa att jag varıt pa resande fot sedan 9 ı morse!

2008-08-09 | 22:08:05
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback