25e december 2008

julafton igår var superbra. istället för att äta vid 1 - 2 så bestämde vi oss för att äta julbordet på kvällen och ta något lätt på dagen. vilket var mycket bättre. så vi åt vid 6 istället. då hade även fredrik, mia & alva kommit också så hela familjen var samlad. fick en massa fina julklappar också. och mycket presentkort. b la på ticket. min biljett härifrån. hihi. ;)

ikväll är det jobb. erbjöd mig faktiskt själv att jag kunde jobba då jag inte orkar med allt jävla folk som ska ut och man blir stående i massa köer. jag skulle börja 22 men alla andra skulle börja 21 så jag smsade maria och frågade, och då skulle jag jobba 21 - 03. :)

nu ska jag kika på lite mer supernatural. och dirty sexy money. jag har helt glömt bort det, så det fanns 3 nya avsnitt att ta hem. ibland är det bra att vara glömsk. ;)

god fortsättning söta vänner.

(ingen jävla miljon vart det heller, 1 bingonr från flera resor & stora pengar på varje spel, men som vanligt kom alla nummer under och över det numret jag skulle ha..)

Kommentarer
Johanna säger:

Jag fattar inte varför jag inte kan skicka sms till dig???

2008-12-25 | 16:21:45
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/
lina säger:

Åh, presentkort på ticket. Vad mysigt! :)



Vart jobbar du? :*

2008-12-25 | 17:58:09
Bloggadress: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback