4e december 2008

äntligen ledig. efter ha jobbat 15 dagar utav 16 så känns det jävligt skönt.! och vad jag vet är jag ledig ända fram tills nästa lördag. är tillbaka i avesta igen, är så oerhört less på sthlm. kom ner i en riktig deppsvacka som vart några veckor nu, så till slut så tänkte säga upp mig helt från jobbet men jag drog ner till 15% istället vilket är varannan helg. lite typiskt dock att jag ska jobba lucia helgen, så ingen lussevaka detta år. (vilken lussevaka det var förra året, jag malin fredrik tom alexandra med ett aquarium i alexs vardagsrum) men men, blir en snabbvisit till sthlm och sen hem på söndag kväll igen, jag blir ju vuxen dagen efter så jag förväntar mig massa ballonger, paket och frukost på sängen. haha. blir iaf tidigt, ska pallra mig till bolaget och inviga det när dom öppnar.

på söndag är det dop. världens finaste alva ska döpas. var hem dit en sväng ikväll och myste lite.. om du bara visste hur mycket faster älskar dig.!

ska försöka göra en ny design till bloggen också. amanda sa att hon skulle fixa en, men det har gått mer än 2 månader nu så jag antar att jag får gört själv..

ibland är livet bra dumt. jag blir så less på det. jag vill lägga mig i johannas resväska och vakna upp på en vit strand på söndag med en paraplydrink i handen.


Kommentarer
Johanna säger:

vad bortskämd jag är :P du jobbar och sliter, jag slappar och slappar och nu drar jag till thai! men du, snart kan vi åka på långresa :)

2008-12-05 | 01:15:13
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/
kotten säger:

det där med paraplydrink lät inte helt fel ;)

2008-12-05 | 19:29:49
Bloggadress: http://kottenn.blogg.se/
Johanna säger:

men snart ska vi göra något kul iallafall :) Är allt bra?

2008-12-10 | 10:21:54
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback