20/2-08 kl 22.52

efter att ha legat magsjuk i 2 dagar nu så är jag på benen! jag har ätit lite smått och känner mig nästan som hel igen. är fortfarande trött i kroppen, men det är inte så farligt. så imorgon blir det jobb igen! ska bli skönt faktiskt, efter att ha legat utslagen och inte kunnat gå längre än till toan så är det välkommet att gå hemifrån och till jobbet!


annars har det inte hänt så mycket på senaste tiden, fick 550 kr bonuscheck på h&m, tack och bock! har spanat in mig på en tröja jag vill ha där, så den ska jag inskaffa mig nästa vecka när även min 20% kupong gäller också. =)


nej, har inte direkt något kul att skriva, så jag ska nog runda av här. tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback