du är en av flera tusen

igår fick vi nintendo wii. och jag kan ju säga att jag är kung på bowling, haha! jag vann över fabian båda gångerna jag spelade, en jävla massa strikes och spares. iiiih. älska. så jävla kul! :D så rör man ju på sig också, så det är bra! motion samtidigt som man spelar. det tar som fan på boxningen jag kan lova, lite drygt att stå och slå ut i tomma luften hela tiden. men är det någon som är hurtig så är det jag. haha. ;)


var på bio ikväll, såg på national treasure. hur bra som helst! jag vill också bli skattletare. har även fikat med marlene en stund idag, alltid lika trevligt. :) hon är så söt, och vi är lika på så många sätt. skönt att ha någon här i stan som förstår en! :)


malin, jag saknar dig. hur mycket som helst. du gör mig hel, vad vore jag utan dig?
ingen är bättre än du. min bästaste bäste vän. <3
image43

Kommentarer
Malin säger:

JAG vore ingenting utan
dig

2008-01-20 | 21:35:14
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback