heath och packsuget

igår såg jag på film, bröderna grimm. hur jävla bra som helst! och älskade heath var med! <3 pratade även med malin, det var ett tag sen. jag saknar dig hur mycket som helst hjärtat. alltid vi. <3


mikaela och therese kommer ner  till alanya i år, börjar ju bli tradtion nu. vad är det, 3 eller 4 året? har köpt lite nya kläder & skor, och fick ett sug igår att redan packa väskan. men är ju lite dumt att packa den 3 månader innan man åker? haha. som vanligt kommer jag stå där kvällen innan flyget går och panikpacka! jag är så duktig på det. en riktig talang. blir första gången jag ska åka själv också, spännande! men mina sambosar väntar ju på mig där nere, så det blir bara flyget och bussen jag är själv på. förhoppningsvis kan jag sitta på planet ner redan den 3e maj, bara körkortet är fixat, annars får alanya vänta! men det ska nog inte vara några problem! :) skrivtiden är bokad, så nu är det bara att ligga i och invänta den dagen! frågan är bara hur jag ska klara mig utan malin där nere? älskling, du måste komma ner! så är det bara.
du, jag och the doors. <3

Kommentarer
Malin säger:

Älsklingen min!

2008-01-27 | 22:25:10
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback