i said its to late..

idag har jag varit i valbo och på ikea. det är ju så att man vill ha med sig hela affären hem. men mor hade bara visst antal riksdaler på kortet. fick dock en hel del bra grejer iaf, mesta dels till badrummet. så hubbe ska få fixa det snarast. såg en jättesöt bil på vägen dit, en volvo c30. och vad värre är, att en jävel från avesta har vunnit en sån bil på bingolotto för en månad sen, och ska nu sälja den! vafan, ge mig pengar. jag vill ha den! jag var sugen hela dagen, så jag var tvungen att köra hem sen. mörkerkörning är väl inte det roligaste jag vet, speciellt inte i små smala kurvor med mötande bil. men, det gick galant iaf! =) snart teoriprov också, jag hatar att plugga och allt som har med pluggning att göra. det har varit så mycket bättre om jag bara fick köra istället. men men, ta sig i kragen och fixa det en gång för alla så är det klart sen. så, peppa peppa! det ska klaras!
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback