och ytterligare ett..

ett till liv har släckts i avesta. nu en 16årig tjej. 4 stycken ungdomar på sidär 4 månader. 6 stycken på ett år. i lilla avesta, det är sjukt.. det är så man undrar, vem är på tur?


iaf, nyår firades hemma hos dojjan med ost, kex, vindruvor, äppelvin & singstar. jag sjöng poison med alice cooper, och jag vann över alexandra. möhöhöhöh. åkte hem strax efter 12-slaget, hade huvudvärk till tusen och trött som en jävla gnu. slocknade på en gång jag la mig i sängen, och sov till strax före 3 dagen efter. det behövdes verkligen, så lite som jag sovit dom senaste veckorna!


4 dagar kvar av heltiden nu, sen är det slutt! ska bli oerhört skönt faktiskt. börja 12 på dagarna igen, LYCKA! jag är då ingen morgonmänniska.


nej, ska man kila tillbaka till jobbet nu då.


Fanny gånger 2, gott nytt år.
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback