there is a cold wind blowing in

image38

för du kommer väl? lovar du? jag vill inte ha ett till besked som förra sommaren.
du måste komma. johanna kommer också. tequilarace i dj båset på robin?


shark ikväll. ÄNTLIGEN! som jag väntat. 52 minuter kvar. yiiiha.
och sista 10 - 18 dagen i morgon. iaf för ett tag. kanske blir det igen i
slutet av februari, när rean börjar.


har sökt jobb i grekland till sommaren, eller ja, jag har skrivit ansökan.
ska finslipa lite på den, och sen skicka. och hålla tummarna.
har kollat lite på portugal, spanien och italien också.
men fan, inget lockar direkt! har aldrig varit något fan av spanien,
har aldrig känt "åh, dit måste jag åka någon dag"
men har man dålig förväntningar blir det kanske superbra när man
väl kommer dit? jag vet inte. hellre italien då, och studera italienska på
leonardo da vinci skolan i rom.
tågluffa i europa?
2850 kr för valfritt resande i ett 20 tal länder i lite mer än 3 veckor?
med avslutning i istanbul, och sedan flyg till antalya?
so much to do, and so little time to do it in.


18 dagar kvar tills lön och jag har 12 öre kvar på mitt kort.
hurra för mig! har dock klarat mig i 4 veckor på den lönen jag fick
sist, så det är ju inte fy skam. dumt är det dock att det är lång
tid tills man får pengar igen efter december. men men.
18 dagar går väl fort? sen rullar det in 3000 till på mitt resekonto.
ett steg närmare härifrån.


nej, back to the books now.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback