21a juli 2008

7 DAGAR KVAR TILL BEBIS KOMMER! :D

festen igår var jävligt lyckad, har inte haft så roligt på länge! sen drog vi till kingen, fick komma in där ändå fast det var 23års gräns, det räckte tydligen med att man hade en i gänget som var 23+. efter det drog jag & ullis till atilla och skulle käka, där pizzagubben frågade mig vart jag har höllit hus dom senaste veckorna. han stog länge och väl och pratade om turkiet när han fått reda på att jag vart där, och det hela slutade med att han ville följa med nästa gång jag skulle åka och att vi fick gratis mat. inte illa! ;) höhö. när vi sedan satt ute och åt, så gav jag min skyddsspray till ullis eftersom hon skulle gå hem själv, varav en vakt kom fram och sa att det var väldigt bra att jag hade en sån, och att det fanns mkt galningar där ute så fler tjejer borde ha sånna där i väskan. han var helimpad och frågade vart man kunde fixa en sån, han ville ha en till sin dotter, haha! :D  hem knallade jag sen, hade diskussion med min lilla mor som slutade i att hon säger att jag inte får gå hem till brorsan mer och prata med honom, för det kommer bara moderat-snack ur mig då, HAHAH. själv sa jag att det kallas sunt förnuft. meen, man kan inte tycka lika om allt. ;)


idag har jag iaf vart hos malin en stund, och sedan hem till bror för att se film. vi såg filmen jumper, den var helt okey! fick skjuts hem av bror sen, och kollade på batman begins här hemma. så jävla bra film, och på fredag är det premiär för andra filmen, the dark knight. med älskade heath ledger. <3

Kommentarer
Rebecca säger:

Wow,snygg design gullet!

2008-07-21 | 02:05:23
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Laura säger:

Jättesnygg design, men lite svårt att läsa bara.. ;)

2008-07-21 | 21:48:20
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback