22a juli 2008

har redan börjat kolla lite smått på biljetter till turkiet i höst. finns en 3 veckors resa med apollo den 24e september som jag är sugen på. vilket tillfälle är bättre att åka till marmaris för första gången än när rebecca är där och relinn gifter sig? det blir svårslaget, så jag måste börja fixa pengar så jag kan åka. i värsta fall, råna en bank. och sen the doors med emelie, det kan inte bli annat än bra. hoppas jag får höra något av jobbet jag sökt nästa vecka, antar eftersom sista ansökningsdagarna är nästa vecka så ger dom inget svar förrän dess. jag håller tummarna för heltidstjänsten på hemglass! det vore sjukt kul att jobba där. :D

idag har jag inte gjort så mycket, sov rätt så länge, eller ja, väldigt länge. sen har jag duschat, ätit och setat här och haft utbrott på en person. det stör mig att jag jämt får höra; "ska vi hitta på något? det vore kul att ut och åka lite" eller "kan du hämta/skjutsa mig?" som att jag gått från att vara en person till att vara en taxi. så fick jag sen till svar när jag skrev att bensin kostar och det är ju jämt jag eller mamma som får tanka; "ja men vad ska vi göra då?"  HALLÅ, vad gjorde vi innan jag fick körkort? skaffa ett eget körkort och egen bil så kan du ut och åka.

på lördag blir det iaf bio - the dark knight. ÄNTLIGEN! iiih. sen efter bion blir det albert. jag gillar fik som har öppet till 6 på morgonen, det finns utomlandskänsla på det när man sitter och dricker te hela natten som jag gjorde så många gånger förra sommaren i alanya..

6 dagar kvar till bebis idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback