27e juli 2008

filmen igår var så jävla bra! den var mycket bättre än min förväntningar (och då hade jag höga sånna) heath ledger gjorde hela filmen, jag älskar honom! så jävla trist att detta var hans sista film. det var lätt den bästa han gjort.

är tillbaka i stockholm nu, dock bara i några dagar, åker hem på tisdag igen. ska jobba på bion då, sen lägga beslag på alva. fast det kan nog bli lite svårt, mamma har nog redan tagit henne då. det krävdes mycket och lång övertalning för att någon skulle få hålla henne i fredags, haha.

har hittat resa till alanya/marmaris nu, 20e september - 18e oktober. 1990:-. kunde inte låta bli att kolla resa över nyår när jag ändå var igång, och hittade även där en resa för 1990:- oavsett hur lång tid man vill vara borta. så, nu hoppas vi på att jag får jobb i veckan så jag kan åka!

Kommentarer
Emma säger:

Haha, vad gör man inte för slipper se normal ut på kort!

2008-07-29 | 16:08:34
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback