31a juli 2008

har nyss betalat mina räkningar. med mammas pengar. söta lilla mamma gav mig pengar så jag kan betala dom. :) så som tack städade jag kylen. så har vi gjort ett avtal, jag ska hålla bättre ordning på mitt rum och mamma ska inte handla en grej under hela helgen. får se hur bra hon lyckas. ;) nu är iaf inte kylskåpet överfullt, så man kan hitta något där inne.

var och fikade med carro idag, sen gick vi en snoa på stan och kikade. rea rea rea överallt. jag köpte en body till alva och 2 ringar för 50kr. inte alltför illa. ;) 

dags för lite nintendo wii! tjingeling!

Kommentarer
Deniz säger:

Jag tror int hno lyckas, hihi..

Det kommer vara överfullt när du kollar i kylskåpet på måndag, ahha..

2008-08-02 | 21:56:45
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback