31a juli 2008

sista dagen på juli månad, vilket gör att det är en månad kvar av sommaren. 4 ynka veckor. men fortsätter det här vädret så får man väl vara nöjd iaf antar jag. igår var jag hem till bror, satt och gosade med alva i sisådär 4 timmar. fasters älskling! <3 på kvällen hängde jag med madde & vivvi på krogen, dock drack jag bara sprite, duktig som jag är. ;) haha.

jag & malin har bokat resa nu. den 27e december bär det av mot tyrkia. hur länge vet vi inte än, det visar sig. hem kommer man alltid. så då blir det kalas. hon fyller 12e och jag 15e, så vi spar oss. ;) emelie ska också ner över nyår, och kotten hoppas jag. :)

dags att äta lite, städa och packa tills jag ska tillbaka till sthlm imorgon eller på lördag. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback