9e juli 2008

min näsa väger bly, och är jobbig med mig. andas genom munnen är inte min grej, usch! blir det inte bättre lär jag köpa nässpray imorn, vilket min plånbok skulle bli gladast över om jag inte gört. nej, här skulle det behövas en trisslottsvinst på 50 papp i månaden i 50 år. mjaa tack! eller att man får igen sina skulder av folk, men det verkar ju inte heller hända så. att jag jämt ska ha sån otur med folk, jag ska sluta låna ut pengar, man får ju iaf vänta flera år på att få igen dom så. nej det här vart deppigt. anyhow, jag och rebecca fortsätter vårat tvserie maraton - nu är det sex and the city som gäller. dock är det 2 avsnitt kvar av criminal minds så dom ska ses ikväll. miiih. vad händer med säsong 4? HAIIIII YA.

Kommentarer
Deniz säger:

Men det är ju kul med båtturer!!



Föresten, madde ville ju veta vad låten som hakan spelade hela tiden heter.. Den heter: Kalpkalpe, om hon inte vet det ännu :)

2008-07-09 | 22:12:54
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback