23e juni 2008

är hemma igen, köpte en ny biljett och åkte hem en vecka tidigare. kände att det räckte, alanyakänslan är helt väck! men, semestern hade verkligen sina stunder iaf, bara som att em, kotten och johanna var där. <3 och the doors, det får icke glömmas! jag älskar det stället. har lagt in lite bilder på janedoee.bilddagboken.se långt ifrån alla, men det är drygt! så det får blir en annan dag. ;) är iaf skönt att vara hemma, mamma fick världens chock när jag väckte henne 4 på natten.

ska strax hoppa in i duschen, och sedan packa. åker till stockholm ikväll i några dagar. mammas kompis har en lägenhet i bandhagen som vi fått låna. :) hadii hej då.


Kommentarer
Emma! säger:

Hello Fanny! Emma här som var i turkiet med Emelie =) Jag gick in på din bilddagbok för att kolla på dina bider men det stod att man var tvungen att ha e lösenord för att komma in på din sida? =( Vill ju se era bilder.. Åker du ner nåt mer i sommar? Vi åker ner den 19 juli och stannar i 3 veckor! Hade fint! KramKram Emma.

2008-06-25 | 11:18:19
Bloggadress: http://emz.blogg.se/
Emma säger:

Sköna pics! Nu vet jag vad jag ska anvanda mot Cihan när det behövs! Höhö!

2008-06-25 | 12:55:14
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback