25e juni 2008

hadii hej då turkiet. tråkigt, hade varit nice om dom blev i final! men men. idag har jag & syster vart på stan, träffade på linnea också. har inte träffat henne sen jag åkte hem från alanya förra sommaren, så det var kul. :) köpte 2 par linnen och 1 nytt mascara. så åt jag & syster glass vid kungsträdgården. imorn ska jag träffa rebecca, vi ska gå och se på sex and the city filmen. i hope its good.

har bokat min intervju med au pair firman nu, på måndag ska jag till gävle. spännande! läser några andra tjejers blogg som är i usa, det här ska jag nog klara! det kommer nog bli så jäkla kul. det är ju inte värre än att åka hem igen, jag måste intala mig själv det så jag vågar ta steget, så jag vågar säga hej då på arlanda, så jag vågar flyga över atlanten helt själv och landa på jfk flygplatsen i new york och inte se svensk mark på 1 år.

Kommentarer
Emma säger:

Åk! Klart som tusan att det kommer gå bra! be någon sparka dig lätt i baken på arlana så ska du se att du kommer studsa iväg!

2008-06-26 | 16:51:54
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/
Malin säger:

Det klarar du galant hjärtat <3 Jag tror på dig!

2008-06-27 | 23:49:31
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com
Sara säger:

Jag ar aupair i USA, o saknar inte Sverige mer an maten (o familjen forstas). Men NY ar en grym stad!!

Hur langt har du kommit i processen? Vart vill du hamna i USA?

2008-06-28 | 02:22:57
Bloggadress: http://minforsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback