28e juni 2008

nästa söndag drar jag från stan. jag flyttar då in hos rebo i sthlm. hur bra kommer inte den här sommaren att bli? :D så jäkla nice. vi kommer ha det great tills hon överger mig och drar till marmaris. but who knows, kanske hänger jag på henne dit också. har blivit lite knas med usaplanen, jag hittar inte mina slutbetyg och skolan är stängd! underbart! alltid är det något jävla skit som ska krångla. men ska höra hur jag ska göra med det på intervjun på måndag. jag hoppas det går bra ändå..

igår var jag & majjsan på bio. såg på brudens bäste man. den var väl okey, den var som alla andra chickflick filmer. man vet precis hur den ska sluta. men men, är det gratis så är det! och nästa vecka blir det narniaaaaa. :D

lär hoppa in i duschen nu, fredrik ringer och tjatar på mig. karljävel. hadii hej då.

Kommentarer
Rebecca säger:

You have to come marmaris....haaaaaadi marmaris! haha!

2008-06-29 | 00:52:32
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Emma säger:

Det ska jag absolut göra! Jodå, det funkar. Detsamma med dig hoppas jag!

2008-06-29 | 21:22:09
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback