2a juni 2008

nu är resan bokad iaf. på fredag 21.55 lyfter flyget. så då är man på väg igen då. och självklart är jag sjuk nu, som vanligt. blir jag inte sjuk innan så blir jag sjuk där nere. så jag kanske får se det från den ljusa sidan att jag ligger i feber och knappt kan svälja nu så slipper jag ha det där nere.? och igår kväll var jag och jobbade, hur jobbigt som helst. trodde jag skulle tuppa av när som. och självklart vart det jag som skulle banka, så jag fick sitta och räkna igenom en massa jävla kuvert med pengar. ibland har man bra tur. ska jobba på onsdag kväll igen och på torsdag ska jag jobba heldag på bokhandeln. skönt att få lön sen i slutet av månaden, en väldigt liten lön dock, men en lön i vilket fall! :) ska förmodligen åka och hälsa på malin uppe i norr, och då behövs det lite pengar.

funderar på om jag ska börja packa lite kanske, men det är ju så tråkigt. jag avskyr att packa. usch! kommer säkert sluta med att jag kastar ner allt jag har i min resväska en timme innan tåget går på fredag. som vanligt.

helgen var kul, fötterna mådde dock jävligt dåligt igår. myggbett till tusen har jag fått också. men man ska väl inte klaga. det är ju iaf sommar! :)

jag och malin på fest i lördags..
image73

Kommentarer
Malin säger:

Du är så jävla fin i håret älskling :)

2008-06-03 | 13:10:15
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback