4e juni 2008

nu är tågbiljetten bokad till flyget också. igen. bokade en annan förut, men vart lite fel där så fick köpa en ny. så det kan gå när inte haspen är på. haha. men men, på fredag 16.39 är vi iaf på väg! nästan allt är klart, ska handla lite mer smågrejer att ha med bara. alla kläder är nedpackade. madde tjatade så värst, så hade inget val än att börja packa, haha. :D har köpt ett nytt mascara idag, double extension beauty tubes. har haft vanliga double extensions förut, så ska testa det nya ifall det är någe bra. annars har jag med mig ett telescopic också. pratade med emelie inatt, och nu vill jag verkligen åka. sen att vi får henne som guide på bussen på fredag är ju lovley. jag vill höra allt. maha. sen blir det the doors på lördag, iiih. nu börjar "alanyapirret" komma på riktigt..

nu kom brasse, så blir en fika ute i det fina vädret. hej hopp!

image76

Kommentarer
Laura säger:

ha en kul resa! du får ju återkomma med lite skvaller sen senare... ;) KRAM!

2008-06-04 | 23:17:28
Bloggadress: http://papatya.blogg.se
Malin säger:

Älskling.. har inte pengar att skicka sms eller ringa dig :( vill bara veta hur du har det och att du mår bra! Hör av dig så fort du kan. Saknar dig min andre hälft <3

2008-06-22 | 16:44:05
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback