14e mars 2008

DET BLIR EN TJEJ. EN LITEN TJEJ SOM KOMMER 2A AUGUSTI. <3
kan man längta mer än vad jag gör? :)



i vanliga fall brukar jag inte göra sånt här, men laura utmanade mig, så what the hell. vi kör på en sån för en gångs skull.

Vad gjorde du för tio år sedan?
Kände mig stor för man börjat mellanstadiet, lekte med en nyfödd lillebror och barbiedockor?

Vad gjorde du för ett år sedan?
Flyttade till avesta, hade nedräkning till studenten och började packa resväskan till min och michelles alanyaresa.

Fem snask du gillar. 
 
Chips & dipp, ostbågar, tutti frutti tablettaskar, popcorn och glass.


Vad skulle du göra om du var miljonär?

RESA (min och malins helikopter skulle vara första tjing)! Skaffa betjänter, pensionera mig, köpa hus i flera olika länder / städer, några snygga bilar samt en jävla massa kläder & skor, leva loppen i hollywood och ge mamma pengar.


Tre dåliga vanor: 
Skjuter ALLTID upp allting till sista stund (och det är inte ens säkert jag gör det då), dricker för mycket och gör av med alldeles för mycket pengar på saker jag inte ens har någon nytta av.


Fem saker du gillar att göra:
Resa, äta, festa, träffa människor som står mig nära och se på tv.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Skärp under brösten (fattar inte att det är mode, det är så jävla fult), tröjor/byxor med stora prickar på, buffaloskor, ridkläder och latex.


Fyra favoritsaker:
Försvarets hudsalva (dock är mitt slut så nu använder jag för tillfället klöver vaselin), datorn, tvn och mina nip/tuck boxar.

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Lina, Rebecca, Therese, Madde och Marlene.


Kommentarer
johanna säger:

vad kul med en liten tjej!:D

2008-03-14 | 23:13:25
Bloggadress: http://yohama.blogg.se
Laura säger:

hmmm... nu förstår jag inte riktigt... en liten tjej som kommer den andra augusti?!? :O

2008-03-15 | 19:26:41
Bloggadress: http://papatya.blogg.se
Rebecca säger:

Jag gjorde utmaningen för några dagar sen...check it out!

2008-03-15 | 21:48:02
Bloggadress: http://rebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback